Sailor Moon Fan Clup

Türkiyenin En Yeni Sailor Moon (Ay Savaşçısı) Paylaşım Forumu-Tek Yapmanız Gereken Üye Olup Bu Yepyeni Sailormoon Paylaşım Portalına Katılmak
 
SiteSite  AnasayfaAnasayfa  GaleriGaleri  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 kızdırıcı bişeyyy

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
KARAMELEK
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 10/09/08
Mesaj Sayısı : 344
Yaş : 26
Nerden : **KARANLIKLAR KUYUSUNDAN :-)
Favori Karakteriniz : *usagi ve haruka*_*ZERO VE YUUKİ*
Puan :
101 / 999101 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


MesajKonu: kızdırıcı bişeyyy   Çarş. Ara. 17, 2008 12:49 am

bunu bana bir arkadaşım attı sırf kızdırmak için. Mad Mad ben de sizi kızdırayım bariii Razz


KOÇ

Sözünde duramayan, özgüveni olmayan, gıcık şahsiyet. Hayat boyu illa
birileri onu iteleyecek. Var ya, bütün ev kuşları , ana kuzuları genelde
bu burçtan çıkar. Bunun sevdası bile bir halta yaramaz. Genelde platonik
takılır hasbam. Yoktur ki cesaret denen şeyin zerresi bunda, gidip de
söylesin. Hadi bir mucize oldu zar zor söyledi ve sizde bir halt edip buna
uydunuz. Eğer uçarı, hayatla eğlenen, aşkta heyecan arayan bir kişi iseniz
bittiniz kuzum siz. Duygusal takılır bu koçlar. Sıkıcı mı sıkıcıdır. Her
an ağlamaya, ahlanmaya meyillidir. Ona bir şeyi bin kere anlatın anlamaz.
Bi de anladım havaları ve sonunda anlattığınız şeyin tam tersinde konuyla
ilgili yorumları yok mudur. Deli olursunuz. Soru sorup ne olduğunu ya da
ne kadar sıktığınızı anlamaya kapasitesi yetmez. Ama toplum tarafından
sevilir. Niye , çünkü kendinden başka bir zararı yoktur çevreye. Öyle hile
dolanı becerecek zeka yoktur ki onda. Siz ona fıkra anlatın o gülsün, siz
ona bir şey anlatın o dinlesin. Başka bir işe yaramaz. Kıskanç, gıcık ve
sıkıcıdır o....





BOĞA


Bunun var ya, insan beynini yormaktan başka bir şey yaptığı yoktur. Orda
burda arkanızdan atar tutar. Hele de size karşı ilgisi var ve siz ona
karşı kayıtsızsanız yandınız demektir. O zaman her şey beklenir bundan.
Yerin dibine sokar sizi. Artık saçınızı başınızı mı yolarsınız, sinirden
alkole mi başlarsınız o sizin tercihiniz. Melek yüzlü şeytandır bu
boğalar. İntikamcıdır. Hayatta pek bi halt olmazlar. Ailelerinin durumu
iyi değilse de vay hallerine. Her şeye löp diye konmak isterler. Çok param
olsun, en güzel sevgili benim olsun, olsun, olsun, olsun.... kendini
dünyanın merkezi sanır. Sizden çıkarı varsa sizden iyisi yoktur bu zavallı
mahlukatlar için. Genelde evde kalmışların burcudur. Ya evlenmezler, ya da
geç evlenirler. Zaten kim ne yapsın bu uyuzları. Erkenden mezara sokar
sizi. Bunun tek boğalığı burcunun ismidir. Aslında akreptir bu akrep.





İKİZLER




Dönek, iki yüzlü, karakter çorbası, tek başına tek bir işe bile yaramayan
asalak. Tatlı dilli yılan. Bu var ya bu hayatı boyunca onu bunu sömürüp
durur. Bol organizasyonlu, bol dedikodulu, fesat mı fesat, defolu tipin
tekidir. “Hadi arkadaşlar şunu yapalım...” “Aaa ayıp
ettin tabii ki gelirim....” “borcum olsun... “ en çok
kullandığı fakat bir türlü lafın yerini bulmadığı yalanlarından bir
kaçıdır. Çok da iyi yalan söyler. Gevezedir de. Sır tutamaz. Boştur bunun
ağzı. Ayaklı gazete dedikleri türdendir bu. Gezsin, tozsun, eğlensin o
kadar. Öyle sıkıya mıkıya gelemez fazla. Laf olsun diye konuşur, evlenmek
için evlenir, desinler diye yapar. Bir sözü diğerini tutmaz. yanında kimse
olmayınca da korkağın tekidir. ha bire birilerinin , bir şeylerin
arkasından konuşur. Onun arkasından konuşur, bunun peşinden konuşur. Ha
babam konuşur. Güvenilmez tipin tekidir bu. Ama şeytan tüyü vardır
bunlarda. Kendini affettirmeyi iyi becerir. Çabuk kandırır karşısındakini.
En dikkat edilmesi gereken burç grubudur. Tembel ve beceriksizin tekidir.
Aldığı hiçbir işi tamamlayamaz.





YENGEÇ



Kendini akıllı sanan, saftriğin biridir. Her şeye kolayca inanır. Gidenin
ardından asırlarca yas tutar bu. Bir de bir gün her şeyin iyi olacağına
ilişkin paranoyası yok mudur. Gel de çıldırma. Onu dış görünüşünden daha
çok ilgilendiren bir şey yoktur bu dünyada. Birkaç iltifatta yelkenleri
suya indiriverir hemen. Bencilin tekidir. Her şeyin en iyisini, en
doğrusunu kendisinin bildiğini sanır. Sanki bu dünyaya yüce bir görev için
gelmiş gibi davranır. Koç kadar ana kuzusudur bu. Bir de hayat boyu
ardında yaslanacağı bir duvar olsun ister. Bir gün melek, bir gün
şeytandır. Yani bir türlü çözemezsiniz onu. Sürekli gelgitlerde yaşar.
Tehlikelidir. İnsanı kolayca avucunun içine alır. Eğer nefretini
kazanmışsanız dikkat. Böyle durumlarda öfkesi henüz tazeyken pek
çevresinde durmayın. Çünkü o zaman yapmayacağı şey yoktur. İlişkilerinde
zordur. Birini severse onu sanki malı gibi sahiplenir, ama gözü de sürekli
dışarıdadır. Bu uyuzla dostluk neyse de, aşk asla. Çünkü kaprisleriyle
sizi hayatınızdan bezdirir.





ASLAN



Bu aslan var ya aslan. Bu komedi şey kendisinin gökten zembille indiğini
sanır. Bu ıssız bir adaya düşse, yanında isteyeceği üç şeyden biri
aynadır. Kendinde şeytan tüyü olduğunu düşünür. Sanki bu olmasa çevresinde
ki hiç bir şey düzgün gitmeyecek gibi zanneder. Oysa en büyük yamuk
kendisidir. Bunu bir odaya iki gün kapatın kesin ölür. Hele bir de odada
ayna yoksa iki gün bile sürmez. Özgürlüğü asla vazgeçemeyeceği şeydir.
Saftır aslında bu. Kuş kadar beyni olan bir insan bile bunu kolayca
kandırabilir. Öyle ince detaylardan pek anlamaz. Bir yalan söylediğinde,
ya da gizli bir iş yaptığında kısa sürede muhattabına kendi kendini ele
verir. Çünkü plan yapacak yaptığı planı doğru düzgün uygulayacak hadi
diyelim uyguladı saklayıp gizleyecek kadar potansiyel yoktur onda. Sakın
bu aslan megolamanına nasıl göründüğünüze dair bir şey sormayın. Çünkü siz
kendinizi ne kadar mükemmel hissederseniz hissedin, o olumsuz bir şey
bulacaktır. Bu şahsiyetle kavga ettiğiniz de , size saldıracağı ilk konu
dış görünüşünüz olacaktır. Kilonuzdan tutunda, gözlerinizin şaşılığına,
dudaklarınızın inceliğine kadar v.s ne varsa onu fazlasıyla ilgilendirir.
Ruh sağlığı açısından tehlikelidir.





BAŞAK


Hemen hemen her şeye kolayca uyum sağlar. Çünkü başka türlü ortam yapamaz,
çevre genişletemez. Kendi fikirlerini sırf çevresindekiler eksilmesin diye
savunmaktan korkar. Zaten kim karşısında her söylediğine he diyen bir tip
istemez ki. Bunun en sinir bozucu huyu , insanlarla konuşurken onların,
rahatsız edecek kadar gözlerinin içine dik dik bakmasıdır. Genelde efendi
takılır. Ama içten içe her türlü çılgınlığı yapmaya meyillidir.
Şıpsevdidir, sessizdir, kuruntuludur ve genelde dalgındır. Sizinle
konuşurken çoğunlukla kafasından başka şeyler geçer. Yaptığı iyilikleri en
ufacık bir hatanızda her an başa kakabilir. Fazla alaturkadır. Ayrıca
saplantılı tipin tekidir. Şıpsevdiliğine rağmen birine kafayı taktığı
zaman , karşısındakini bayana kadar zorlar. ilişkilerinde romantik olmaya
çalışır. Ama bir süre sonra can sıkar. İçmeyi pek bilmezler. Hele de
moralleri bir şeye bozuksa, -ki genelde bir şeye bozuktur- en son içmeye
gidilecek kişidir. Hadi iyi niyetiniz size bir halt etti ve gittiniz, o
zaman yanınızda onu bir nebze susturmak için bir bant bulundurun. Normalde
pek konuşmayı ve diyalog kurmayı bilmeyen bu şahıslar, içince yerdeki
taşla bile konuşurlar. Onlar için yarın değil, bugün önemlidir. Genelde
karakterini oturtamamış kişilerdir.






TERAZİ



Mıy mıy terazi, dır dır terazi. ıııyyy bu var ya bu bıdı bıdı konuşur.
Soğuk nevalenin tekidir. Bunu en çok kendisi sever, sonra annesi, sonra
varsa teyzesi... sonra, sonra bunu kimse çok sevmez. Canınız sıkıldığında
en son arayacağınız kişi olmalıdır. Çünkü sizin ufak bir moral
bozukluğunuzu dahi depresyona kadar götürür. Kafasını her şeye takar. Gel
git akıllının tekidir. Bir gün size çok yakın davranır, ertesi gün bir
bakarsınız suratınıza dahi bakmıyor. Sırlara , gizemli şeylere çok
meraklıdır. Müthiş bir dedikodu deposudur. Kim kiminle ne yapmış, bilmem
kim nerde ne etmiş, miş de miş miş... hemen hemen çoğunu bir yerlerden
duyar, görür, bilir. Yapmacık beyinlinin tekidir. Akıllı takılır,
takıldığıyla kalır. İnsanı boğan sıkan bir havası vardır. Başta zor bir
ihtimalle de olsa size çekici ve ilginç gelse bile, sonrasında mazoşist
değilseniz şayet kaçacak delik ararsınız. Yemeğe düşkündür. Özentinin
tekidir. Çevresi tarafından robot, soğuk ve dengesiz olarak tanınır.
Tatminsizin tekidir. Son olarak çok fazla kaile alınacak biri değildir.






AKREP




Çevresine genelde ılımlı ve temiz kalpli havası veren akreplerin,
insanları dumura uğratmakta üstüne yoktur. Kuşkucu, kıskanç ve iki
yüzlünün biridir. Size ne zaman hangi yüzünü göstereceğini de asla
kestiremezsiniz. Bazen şefkatli, sıcak, bazen de saldırgan ve soğuk bir
buzdolabı gibi olur. Onun sizin yüzünüze gülüyor olması, asla size karşı
iyi niyetler beslediğinin garantisi değildir. O tam bir tiyatrocudur.
Bencillik onda hat safhadadır. Bu var ya bu, öyle melun bir şeydir ki,
Allah bunun şerrinden düşmanımı bile korusun. Kafaya koyduğunu yapar bu.
Vücut dilini çok iyi kullanır. Yüz mimikleri ise en çok olan insan
tipidir. Her olaya , her şeye bir mazereti vardır. Çok dikkatli ve
akıllıdır. Avına sinsi sinsi yaklaşır. Eğer çevrenizde bir akrep varsa,
bence onunla kesinlikle dost olmaya çalışın. Kıskançlığı yüzünden ise
yapmayacağı şey yoktur bunun. Sürekli ilginin kendisinde olmasını ister.
İnsanı çileden çıkaracak kadar kendine güveni vardır. Burcunun adı gibi
akrepin tekidir. Melek yüzlü şeytan lafı sanki bunun için söylenmiş
gibidir.





YAY





Ah sen var ya sen... Düzenbazlar düzenbazı, dedikoducu ve bi o kadar geyik
insan. Senin adam olman için kafana taş düşmesi ve ya birinin başına
balyozla vurması falan mı lazım. Nedir bu gevezelik. Bunun konuşur,
konuşur çenesi de yorulmaz. Beleşe bayılır. Ben yaptım, ben ettim havaları
yok mudur bunun, insanın gırtlağına yapışıp boğası gelir. Heyecan
manyağıdır bu. Bağımsızlığına en düşkün burçtur. Duruma , ortama göre
anında değişirler. Nabza göre şerbet tutarlar. Buna gazı verdin mi bir
daha tutamazsın. Bir şeyi abartmaya bayılır. En ufacık , en basit olayı
bile süsleyip öyle anlatırlar size. Dikkat yoksunudur bu yaylar. Allah
bunların sevgililerine de sabır versin. Bir insan ancak bu kadar kaprisli
olur dedirtir insana. Bardağın hep dolu tarafını görecek kadar, hayattaki
olumsuzluklara gözlerini kapatırlar. Sıkılınca kaçarlar. Eğer sonunda bir
çıkarları yoksa, mücadele etmeyi pek sevmezler. Bunların burcunun adı yay
değil çakal olmalıymış aslında. Bunlar için hayatta kendilerinden daha
önemli hiçbir şey yoktur. Biten ilişkilerinin ardından konuşur, kızdığı
arkadaşlarının arkasından atar tutarlar. Bu yüzden pek güven vermezler
insana. Daha nasıl güven versin ki , sırf heycan için yaşayan, dedikoducu
tip demedik mi? Biz bir şey biliyoz da yazıyoz heralde.






OĞLAK



İnatçı keçi seni. Seni gurur budalası, pire için yorgan yakan şapşal seni.
Dobralıkla patavatsızlığı bunun kadar karıştıran başkası yoktur şu
cihanda. Her an bir siniri krizi geçirmeye müsaittir. Onun için o daha iyi
, bu daha kötü gibi bir ayrım genelde yoktur. İki şey arasında kıyas
yapamayacak kadar absürt ve gerksiz bir insandır. Bu nedenledir ki, çok
mecbur kalmadıkça saçlarınızın yeni şeklini, kıyafetinizde yaptığınız
değişikliğin nasıl olduğunu , bu rüküşten ve ya daha doğrusu bu garip
insandan başka birine sorsanız iyi edersiniz. Kıskançlığından falan değil
, ahmaklığından sizi sorduğunuza pişman eder. Yani biraz kaz kafalının
tekidir. Onun aklı fikri arkadaşlarıdır. Sonra da onlardan yer nanayı ,
görür gününü. Özel hayatının didiklenmesinden hiç hoşlanmaz. Sanki kimin
umrundaysa bunun kendi gibi sıkıcı kurallarla boğulmuş özel hayatını. Eğer
bi filmi onunla birlikte izleme gafletine düştüyseniz şayet, size durup
dururken oyuncunun en son ne söylediğini sorar, filmin her sahnesinde
yorum yapar, o da olmadı absürt bir şey bulur kafanızı karıştırır. Olmadık
yerde güler, olmadık yerde soru sorar. Onu sorar, bunu sorar... Sanki
mezar taşına yazdıracak yıllarca bilmem kimlerin canına tak ettirip
öğrendiği onca gereksiz bilgiyi.





KOVA



Görgüsüzün biridir. Yaşantısı boyunca kompleksleriyle hem kendisini hem de
çevresindekileri canından bezdirir. Özentidir, ayrıca basmakalıp tipin de
biridir. Değişime pek açık olduğu söylenemez. Okul hayatının parmakla
gösterilen parlak çocuğu değildir. İş hayatında ise hep kolay işleri
tercih eder. Potansiyeli daha fazlasına izin vermez. Olsa da olur,
olmasada olur tipin tekidir. Yemeğe olan düşkünlüğü de ayrı bir mevzudur.
Genelde obezler bu burçtan çıkar. Yani yakınınızda bunlardan bir iki tane
olması sakıncalı değildir. Genelde sizi kompleksleriyle boğar ama onun
dışında diğerlerine göre daha zararsızdır. Yıllar sonra bir anıyı
hatırlayıp efkarlanır bu yaylar. Pek nostaljiklerdir. Onu bunu yıllar
sonra hatıra olur diye saklamaya bayılırlar. Her ne kadar içlerinden
bazıları ağır abi, hanım ağa gibi bir görüntü çizseler de, hemen hemen
hepsi sulugözlü, duygusal tiplerdir. Canınız sıkıldığında sırf muhabbet
için, telefon defterinizde bir yayın telefonunu bulundurabilirsiniz. Ama
akıl almak, nasihat almak, problemlerinizi çözdürmek için arayacağınız en
son kişi olmalıdır. Çünkü onun zaten kendisi bir problemdir.





BALIK




Ah sana nedir bilmiyorum ki. Saf mısın , salak mısın? Yüz yıl yaşasa,
olgunlaşacağına daha da bir çocuklaşır bu. Ona kırılır, buna alınır,
küser, kızar.... Ayyyy... İnsanın bunu düşünürken bile içi daralır.
Hayatta zaman zaman önüne çıkan fırsatları , bir türlü değerlendiremeyen
beceriksizin tekidir. Yaşamı boyunca kolay yoldan para bulmayı hayal eder
bu. Zaten uyumadığı anlarda, çok az istisnai durum dışında genelde hayal
kuruyordur. Hep çelişkilerle doludur. Bir de sanki hiç olumsuz huyu yokmuş
gibi, bir kuru inadı vardır ki... İnsanın kanserli hücre olup, onun iç
organlarına karışası gelir. Tam bir karın ağrısı, baş belasıdır. Bunun
huyuna , suyuna git sonra canın ne istiyorsa yaptır buna. Ama bana
sorarsan kendin yap daha iyi. Tam bir bunalımdır. Ona sorsan hayatta en
büyük acıları bu çekmiştir, gelen buna vurmuştur, giden buna vurmuştur. Ah
zavallı daha ne yapsındır ki. Bunun bindiği gemi batar, tuttuğu dal
kırılır. Anılarla yaşamaya bayılır. Geçmişinden asla sıyrılamaz. Dış
görünüşe çok fazla önem verir. Onun bir şeye moralinin bozulması için
nefes alıyor olması bile yeterlidir. Öyle lider olmak gibi bir kaygısı
yoktur, kıyıda köşede kendine bir yer bulsun yeter. Onu mutlu etmek
neredeyse imkansız gibidir. Her hangi bir şeye bile hemen sevinebilir, ama
asla mutlu olmaz. Şahsiyetsiz, karamsar, olsa da olur ama olmasa acaba
daha mı iyi olurdu dedirten tuhaf insancığın tekidir
......


alıntıdır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
zararsız melek
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 05/12/08
Mesaj Sayısı : 280
Yaş : 26
Nerden : tekirdağ
Favori Karakteriniz :

Puan :
50 / 99950 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


Karakter Sayfası
RPG İsmi: Natsumi Sora
Gücü: insanların zihnini kontrol edebiliyor.gücünü karanlık ve sessizlikten alıyor
Krallığı: Ay Krallığı

MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Çarş. Ara. 17, 2008 7:24 pm

kızdırıcı ama çok güzel paylaşımın için teşekkürler burcumu okudumda bazı kötü huylarım doğrudur yani ( ama bazıları yanlış anlama ) ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Moon princess
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 11/09/08
Mesaj Sayısı : 237
Yaş : 20
Nerden : samsun
Favori Karakteriniz : sailor moon
Puan :
85 / 99985 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


Karakter Sayfası
RPG İsmi:
Gücü:
Krallığı:

MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Çarş. Ara. 17, 2008 9:20 pm

ayy sinir oldum yaa kim hazırlamış bunu böyle yaa saftirik ne yaaa bir kere yengeç burcuları çok duygusaldır o ne yazmış
Gidenin
ardından asırlarca yas tutar bu
asıl şuna bak
Bir de bir gün her şeyin iyi olacağına
ilişkin paranoyası yok mudur
seni ilgilendirmez kardeşim yaa pozitif enerji doluyuz ne yapalım
böylelerini alıcaksın sallandıracaksın pencereden 5.katlı binada gör bakalım daha yapıyomu(şaka şaka)
yinede güzel bir paylaşım olmuş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
KARAMELEK
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 10/09/08
Mesaj Sayısı : 344
Yaş : 26
Nerden : **KARANLIKLAR KUYUSUNDAN :-)
Favori Karakteriniz : *usagi ve haruka*_*ZERO VE YUUKİ*
Puan :
101 / 999101 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Perş. Ara. 18, 2008 2:18 pm

Yemeğe olan düşkünlüğü de ayrı bir mevzudur
Her ne kadar içlerinden
bazıları ağır abi, hanım ağa gibi bir görüntü çizseler de, hemen hemen
hepsi sulugözlü, duygusal tiplerdir

Çünkü onun zaten kendisi bir problemdir

bunlar çok doğru benim için ehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sailormoon_ami
Editör
Editör
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 29/08/08
Mesaj Sayısı : 195
Yaş : 25
Nerden : bilgisayar başındaki sandalyem ?
Favori Karakteriniz : merkür
Puan :
1 / 9991 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Perş. Ara. 18, 2008 10:39 pm

Alıntı :
İKİZLER



Dönek, iki yüzlü, karakter çorbası, tek başına tek bir işe bile yaramayan
asalak. Tatlı dilli yılan. Bu var ya bu hayatı boyunca onu bunu sömürüp
durur. Bol organizasyonlu, bol dedikodulu, fesat mı fesat, defolu tipin
tekidir. “Hadi arkadaşlar şunu yapalım...” “Aaa ayıp
ettin tabii ki gelirim....” “borcum olsun... “ en çok
kullandığı fakat bir türlü lafın yerini bulmadığı yalanlarından bir
kaçıdır. Çok da iyi yalan söyler. Gevezedir de. Sır tutamaz. Boştur bunun
ağzı. Ayaklı gazete dedikleri türdendir bu. Gezsin, tozsun, eğlensin o
kadar. Öyle sıkıya mıkıya gelemez fazla. Laf olsun diye konuşur, evlenmek
için evlenir, desinler diye yapar. Bir sözü diğerini tutmaz. yanında kimse
olmayınca da korkağın tekidir. ha bire birilerinin , bir şeylerin
arkasından konuşur. Onun arkasından konuşur, bunun peşinden konuşur. Ha
babam konuşur. Güvenilmez tipin tekidir bu. Ama şeytan tüyü vardır
bunlarda. Kendini affettirmeyi iyi becerir. Çabuk kandırır karşısındakini.
En dikkat edilmesi gereken burç grubudur. Tembel ve beceriksizin tekidir.
Aldığı hiçbir işi tamamlayamaz.


hadi beeeeee ben çok sorumluluk sahibi biriyimdir bi kere yalancı hıh!

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://sailormoonfan.lovelyforum.net
usagi_tsukino_58
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 28/02/08
Mesaj Sayısı : 125
Yaş : 24
Nerden : sivas
Favori Karakteriniz : usagi tsukino,hatoru tomoe
Puan :
80 / 99980 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Perş. Ara. 18, 2008 11:20 pm

ASLAN



Bu aslan var ya aslan. Bu komedi şey kendisinin gökten zembille indiğini
sanır. Bu ıssız bir adaya düşse, yanında isteyeceği üç şeyden biri
aynadır. Kendinde şeytan tüyü olduğunu düşünür. Sanki bu olmasa çevresinde
ki hiç bir şey düzgün gitmeyecek gibi zanneder. Oysa en büyük yamuk
kendisidir. Bunu bir odaya iki gün kapatın kesin ölür. Hele bir de odada
ayna yoksa iki gün bile sürmez. Özgürlüğü asla vazgeçemeyeceği şeydir.
Saftır aslında bu. Kuş kadar beyni olan bir insan bile bunu kolayca
kandırabilir. Öyle ince detaylardan pek anlamaz. Bir yalan söylediğinde,
ya da gizli bir iş yaptığında kısa sürede muhattabına kendi kendini ele
verir. Çünkü plan yapacak yaptığı planı doğru düzgün uygulayacak hadi
diyelim uyguladı saklayıp gizleyecek kadar potansiyel yoktur onda. Sakın
bu aslan megolamanına nasıl göründüğünüze dair bir şey sormayın. Çünkü siz
kendinizi ne kadar mükemmel hissederseniz hissedin, o olumsuz bir şey
bulacaktır. Bu şahsiyetle kavga ettiğiniz de , size saldıracağı ilk konu
dış görünüşünüz olacaktır. Kilonuzdan tutunda, gözlerinizin şaşılığına,
dudaklarınızın inceliğine kadar v.s ne varsa onu fazlasıyla ilgilendirir.
Ruh sağlığı açısından tehlikelidir.

sinir oldum ben öyle biri değilim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.aysavascisifanlari.blogcu.com
VENUS PRINCESS
Süper üye
Süper üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 13/05/08
Mesaj Sayısı : 1099
Yaş : 25
Nerden : çıktı bu??
Favori Karakteriniz : sailor venus
Puan :
756 / 999756 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


Karakter Sayfası
RPG İsmi: Minako Aino
Gücü: Aşk ve Güzelliğin Sihri
Krallığı: Aşk Krallığı(Ailand)

MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   C.tesi Ara. 20, 2008 9:42 pm

TERAZİ



Mıy mıy terazi, dır dır terazi. ıııyyy bu var ya bu bıdı bıdı konuşur.
Soğuk nevalenin tekidir. Bunu en çok kendisi sever, sonra annesi, sonra
varsa teyzesi... sonra, sonra bunu kimse çok sevmez. Canınız sıkıldığında
en son arayacağınız kişi olmalıdır. Çünkü sizin ufak bir moral
bozukluğunuzu dahi depresyona kadar götürür. Kafasını her şeye takar. Gel
git akıllının tekidir. Bir gün size çok yakın davranır, ertesi gün bir
bakarsınız suratınıza dahi bakmıyor. Sırlara , gizemli şeylere çok
meraklıdır. Müthiş bir dedikodu deposudur. Kim kiminle ne yapmış, bilmem
kim nerde ne etmiş, miş de miş miş... hemen hemen çoğunu bir yerlerden
duyar, görür, bilir. Yapmacık beyinlinin tekidir. Akıllı takılır,
takıldığıyla kalır. İnsanı boğan sıkan bir havası vardır. Başta zor bir
ihtimalle de olsa size çekici ve ilginç gelse bile, sonrasında mazoşist
değilseniz şayet kaçacak delik ararsınız. Yemeğe düşkündür. Özentinin
tekidir. Çevresi tarafından robot, soğuk ve dengesiz olarak tanınır.
Tatminsizin tekidir. Son olarak çok fazla kaile alınacak biri değildir.

paragrafı bu cümleyle bitiren sevgiliZEKİ ve KAİLE ALINACAK! arkadaşa saygılar U_U az bile söylemiş hakkımızda gelgit akıllı olsun,akıllı takılıp takıldığıyla kalan olsun başta çekici ama sonra tahammül edilemeyen olsun,depresif olsun mıymıy olsun olsunda olsun saymış maşallahO_o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
PrensesMars
Popüler üye
Popüler üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 28/07/08
Mesaj Sayısı : 612
Yaş : 21
Nerden : Iwate
Favori Karakteriniz : Reiii,setsuna,usagi
Puan :
280 / 999280 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


Karakter Sayfası
RPG İsmi:
Gücü:
Krallığı:

MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   C.tesi Ara. 20, 2008 11:42 pm

BAŞAK


Hemen hemen her şeye kolayca uyum sağlar. Çünkü başka türlü ortam yapamaz,
çevre genişletemez. Kendi fikirlerini sırf çevresindekiler eksilmesin diye
savunmaktan korkar. Zaten kim karşısında her söylediğine he diyen bir tip
istemez ki. Bunun en sinir bozucu huyu , insanlarla konuşurken onların,
rahatsız edecek kadar gözlerinin içine dik dik bakmasıdır. Genelde efendi
takılır. Ama içten içe her türlü çılgınlığı yapmaya meyillidir.
Şıpsevdidir, sessizdir, kuruntuludur ve genelde dalgındır. Sizinle
konuşurken çoğunlukla kafasından başka şeyler geçer. Yaptığı iyilikleri en
ufacık bir hatanızda her an başa kakabilir. Fazla alaturkadır. Ayrıca
saplantılı tipin tekidir. Şıpsevdiliğine rağmen birine kafayı taktığı
zaman , karşısındakini bayana kadar zorlar. ilişkilerinde romantik olmaya
çalışır. Ama bir süre sonra can sıkar. İçmeyi pek bilmezler. Hele de
moralleri bir şeye bozuksa, -ki genelde bir şeye bozuktur- en son içmeye
gidilecek kişidir. Hadi iyi niyetiniz size bir halt etti ve gittiniz, o
zaman yanınızda onu bir nebze susturmak için bir bant bulundurun. Normalde
pek konuşmayı ve diyalog kurmayı bilmeyen bu şahıslar, içince yerdeki
taşla bile konuşurlar
. Onlar için yarın değil, bugün önemlidir. Genelde
karakterini oturtamamış kişilerdir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yelda olcay
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 15/11/08
Mesaj Sayısı : 160
Yaş : 21
Nerden : az öteden
Favori Karakteriniz : Rei Hino
Puan :
1 / 9991 / 999

Ceza Puanı :
2 / 102 / 10


MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Ptsi Ara. 22, 2008 9:44 pm

ben de ikizlerim yaaa sinir olduuummmm ben iki yüzlü değiliiimmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
KARAMELEK
Katılımcı üye
Katılımcı üye
avatar

Kadın
Kayıt tarihi : 10/09/08
Mesaj Sayısı : 344
Yaş : 26
Nerden : **KARANLIKLAR KUYUSUNDAN :-)
Favori Karakteriniz : *usagi ve haruka*_*ZERO VE YUUKİ*
Puan :
101 / 999101 / 999

Ceza Puanı :
0 / 100 / 10


MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   Salı Ara. 23, 2008 1:30 am

çok komiksiniz yaa valla nederseniz deyin ben kova ya tam uyuyorumm Very Happy

annem problem çocu 1,2,3.... serisini izledikten sonra adım problem çocuk oldu ve hala öle babam bile dioo No
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: kızdırıcı bişeyyy   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
kızdırıcı bişeyyy
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Sailor Moon Fan Clup :: PAYLAŞIM PLATFORMU :: YAZILAR-
Buraya geçin: